Оплата та доставка

Для здійснення купівлі товарів у нашому інтернет-магазині необхідно:

 

     1. Оформити замовлення.

Замовлення on-line Ви можете оформити ЦІЛОДОБОВО без вихідних.

Замовлення по телефону приймаються з понеділка по п'ятницю з 9.00 год. до 17.00 год.

Замовлення може зробити як зареєстрований, так і незареєстрований покупець.

Зареєстрований покупець, на відміну від незареєстрованого, зможе в подальшому користуватися програмами лояльності та акційними пропозиціями нашого інтернет-магазину.

Кожний зареєстрований Покупець має можливість отримати накопичувальну знижку:

 - при сумарній закупівлі товарів на суму від 3 000 грн. - знижка 2%

 - при сумарній закупівлі товарів на суму понад 6 000 грн. - знижка 3%

 - при сумарній закупівлі товарів на суму понад 10 000 грн. - знижка 4%

 - при сумарній закупівлі товарів на суму понад 20 000 грн. - знижка 5%

* Вказані знижки розповсюджуються тільки на пазли та ігри.

 

При оформленні замовлення необхідно ОБОВЯЗКОВО заповнити всі поля !

(У полі "Адреса доставки" необхідно вказати адресу відділення поштового перевізника чи його № або бажану адресу отримання товару при доставці кур’єром).

 

     2. Вибрати спосіб доставки:

  • Нова Пошта

Доставка на відділення або адресна доставка кур'єром.

  • Міст Пошта

Доставка на відділення або адресна доставка кур'єром.

* Відправлення даним перевізником можливе тільки на умовах повної передоплати.

  • Укрпошта

Доставка на відділення або адресна доставка кур'єром.

* Відправлення даним перевізником можливе тільки на умовах повної передоплати.

 

 Оплату за доставку здійснює покупець згідно тарифів поштових перевізників.

 Опрацювання і відправлення погодженого замовлення відбувається на протязі 1-2 робочих днів.

     Увага! 
     Замовляючи доставку товару поштовими перевізниками – під час отримання обов’язково перевіряйте наявність усього товару в замовленні, а також його зовнішній вигляд. 
У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення – необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також скласти акт (претензію) і повідомити нас про даний випадок будь-яким зручним способом (детальніше: https://pazlyk.com.ua/kontakti )

 

     3. Вибрати спосіб оплати:

При отриманні товару

     Оплата проводиться у відділенні поштового перевізника або кур'єру при отриманні товару.

Безготівкова

     Оплата за безготівковим розрахунком  проводиться в касі відділення чи терміналі будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої компанії, згідно виставленого рахунку. 

При виборі безготівкового способу оплати доставка замовлення можлива після зарахування грошових коштів на наш розрахунковий рахунок.

Платіжна система LiqPay  

     При виборі даного методу оплати Ви можете розрахуватись за товар платіжною карткою будь-якого банку он-лайн

При цьому, доставка замовлення можлива після зарахування грошових коштів на наш розрахунковий рахунок.

 

     Повернення товару:

     При виявленні товару неналежної якості Ви маєте право на заміну або повернення даного товару відповідно до ст.8 "Закону про захист прав  споживачів" (Вводиться в дію Постановою ВР № 1024-XII від 12.05.91, ВВР, 1991, № 30, ст.380)... Повернення товару належної якості відбувається протягом 14 днів, не враховуючи дня купвлі, якщо товар не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики. У разі повернення товару витрати за повернення товару на склад бере на себе покупець. Окремі товари належної якості поверненню не підлягають відповідно до ст.14 Закону України "Про захист прав споживачів" http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF